Børnekor

I Hjallerup Kirke er der i løbet af året to muligheder for at synge i kor. Det ene er et Luciakor, og det andet er et Forårskor (info kommer senere)

Luciakor (2024)

Koret øver torsdag i ugerne 40-50 - altså 10 øvegange, og er for børn fra 3. og 4. klasse.

Opstart: Torsdag den 3. oktober kl.14.00-14.45.

Man skal kunne deltage i mindst 6 øvegange og selvfølgelig til Luciaoptog i kirken den 15. december kl. 10.00.

Der vil være bestilt en bus, der kører fra skolen kl. 13.50 og op til kirken og tilbage til skolen efter øvning ca. kl. 14.50.

Der skal minimum være 8 tilmeldte, for at det bliver gennemført og max 20 tilmeldte. Så det er føst til mølle.

Kirken har luciaudstyr og luciakjoler, så der er ikke private udgifter i den forbindelse.

Kontakt Ulrika Jensen, organist og korleder, på mail hj.kirke.organist@live.dk, hvis du vil vide mere.

Tilmelding til luciakoret åbner i august, og sker via tilmelding på følgende link: Tilmelding til Luciakor 2024